KNOWEDGE - ניהול ידע ומערכות מידע
ראשי
|
אודות
|
שירותים מקצועיים
|
טכנולוגיה ופתרונות
|
לקוחות
|
מאמרים
|
צרו קשר
|
English
חפש
צרו קשר
לפתרונות בתחומי ניהול ידע ומערכות מידע, צרו איתנו קשר בטלפון 054-9777456 או באימייל
חדשות
30/11/2022
חברת נו אדג’ התחילה פעילות בחברת בזק להסבת אתרים לסביבת SharePoint מתקדמת.
בפוקוס
תמיכה בתהליכים
אחת היכולות הנדרשות, במקרים רבים, בפורטל היא תמיכה בתהליכי העבודה. התמיכה בתהליכים יכולה להתבצע במספר דרכים. שתיים מהדרכים הבולטות הן:
·         ארגון המידע והאחזור שלו על פי שלבי התהליך.
·         שימוש בתהליכי זרימה - תהליכי זרימה יכולים לתרום רבות לסטנדרטיזציה של תהליכים ולניהול מסודר של תהליכי הייצור והעדכון של מידע (נהלים, למשל), אך הם גם מגבילים מעצם טבעם, ולכן צריך להבין את היתרונות והחסרונות של תהליכי הזרימה, ולאפשר, במקרים מסוימים להגדיר תהליך שרק חלקו ממומש כתהליך זרימה במערכת, וחלקו האחר מוגדר ניהולית ומבוצע מחוץ למערכת.